reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Blanárová

Lenka Blanárová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som šťastný človek...i keď mnohí by ma nazvali šťastným bláznom...robím, čo ma baví, i keď to robím zadarmo...zaplatené dostavám v skúsenostiach, úsmevoch a pohľadoch, ktoré sa otvárajú mojej zrkadlovke...sú však tak vzácne, že môžem skonštatovať nadpriemerné platové ohodnotenie :-) ...tak drahé, že ich nemôžem predať...a tak sa o ne s Vami podelím :-) Zoznam autorových rubrík:  NórskoBangladéšPeruStážistický denníkFrancúzsko

reklama

Bangladéš

Deti Gangy

Lenka Blanárová

Deti Gangy

1. 2. 2008 Na mape Bangladéša by ste Gangu márne hľadali, i keď jej bohatá delta živí viac než 150 miliónov obyvateľov tejto najhustejšie osídlenej krajiny. Domov bengálskeho tigra pozná Gangu pod názvom Padma, hneď ako jej prvé kvapky pretečú cez hranicu s Indiou. Nič to však nemení na spôsobe, akým formuje životy svojich večne učupených dietok...

  • 6. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 497x
  • 6
Žena, bež do kuchyne!!!

Lenka Blanárová

Žena, bež do kuchyne!!!

30. 1. 2008 Parník symbolom spoločnosti?? Nemám na mysli jeho rýchlosť ani ťažkopádnosť. Na palube cestou do Rayendy som si skôr uvedomila kastovníctvo, ktoré prežíva v jeho útrobách...

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 901x
  • 40
Prišla som vám postaviť domček z plechu

Lenka Blanárová

Prišla som vám postaviť domček z plechu

23. 1. 2008 Prvá noc v Rayende...spím veľmi nekľudne...telo si ešte nenavyklo na zmenu svetových strán...v dome je chladno...spacák mi nestačí zohrievať telo...zavŕtavam sa do ňho ešte hlbšie...zobúdzam sa na plačlivý spev, ktorý sa ozýva z neďalekej mešity...vychádzam na balkón privítať nový deň...na stole nás čakajú teplé raňajky...no na tie si budem musieť ešte dlho zvykať...ryža, pikantná curry omáčka so zeleninou, prípadne ázijské cestoviny premiešané s neznámymi bylinkami...niečo podobné budeme mať i na obed i večeru...srdce mi piští po chrumkavom pečive alebo aspoň musli...snívam o káve...miesto neho mi naša kuchárka Lovely („Pekná“) podáva plechový hrnček s presladeným tchaiom s mliekom...“Uff, toto veru nemusím,“ ohŕňam nos a hreším sa za prejavy rozmaznaného decka...nie som sama, komu „nešmakuje“...iné to však nebude...ak nechceme, budeme hladní...

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 916x
  • 11
Banglaskrývačky

Lenka Blanárová

Banglaskrývačky

22. 1. 2008 Sedím v lietadle smerujúcom do Dhaky...letušky nás po raňajkách nechali spať...zobúdzam sa na hlasné pospevovanie dvoch alkoholom podgurážených bangladéšskych pasažierov...rozprávajú sa rusky...a ja rozmýšľam, prečo tak ľahko rozoznávam „bengálske“ výrazy :-) ...v jednom momente nastáva chaos...opilci nejakým spôsobom urazili vlastenecké a náboženské cítenie svojich krajanov...schyľuje sa k bitke...na pomoc pribiehajú letušky, dokonca i zastupujúci kapitán...situáciu dostávajú pod kontrolu...lietadlo pomaly klesá...rovnako ako adrenalín v krvi...

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 543x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu