reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Blanárová

Lenka Blanárová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som šťastný človek...i keď mnohí by ma nazvali šťastným bláznom...robím, čo ma baví, i keď to robím zadarmo...zaplatené dostavám v skúsenostiach, úsmevoch a pohľadoch, ktoré sa otvárajú mojej zrkadlovke...sú však tak vzácne, že môžem skonštatovať nadpriemerné platové ohodnotenie :-) ...tak drahé, že ich nemôžem predať...a tak sa o ne s Vami podelím :-) Zoznam autorových rubrík:  NórskoBangladéšPeruStážistický denníkFrancúzsko

reklama

Stážistický denník

Backpacker’s Belgium… alebo Tulák v Belgicku

Lenka Blanárová

Backpacker’s Belgium… alebo Tulák v Belgicku

Krajina čokolády, gofrí a zemiakových hranolčekov...takto nejako by som formulovala môj “cliché” pohľad na Belgicko. Kdekoľvek človek zavíta, predavači v stánkoch sa všemožne snažia, aby ste si práve u nich kúpili tie “najpravejšie belgické vafle”, “tie najchutnejšie hranolčeky”, “tú najkvalitnejšiu čokoládu”... V spleti obchodíkov, názvov, tvarov a chutí však človek vôbec nemá šancu rozpoznať, ktorá čokoláda je najchutnejšia, aby ňou potešil svojich blízkych. A to už ani nehovorím o pive...v čokoláde sa ako-tak vyznám, ale tajomstvo zlatého moku som sa ešte nenaučila oceniť...

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 633x
  • 5
Priamy prenos z oceľovo-skleneného monštra

Lenka Blanárová

Priamy prenos z oceľovo-skleneného monštra

Človek v Európskej inštitúcii rozhodne dospeje. Stačí jedna návšteva Európskeho parlamentu a ružové okuliare letia oblúkom do odpadkového koša. Mať také schopnosti pri basketbale, tak som hviezdou zámorskej NBA...

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 444x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu